sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

KESÄLOMA!

Eilen se alkoi! Kauan odotettu kesäloma! :D Aivan ihana vuosi ollut takana ja nyt saan lomailla koko kesän. :) Aloitin jo hyvissä ajoin kuukausi sitten tekemään kesälahjoja kaikille oman luokkani oppilaille. Ajattelin että teen nopeasti pienet kirjanmerkit. Eihän sekään homma sujunut taaskaan niinkuin piti. Kiirehän siinä tuli vaikka olin varannut paljon aikaa, kun välillä tuli taukoja, jolloin en edennyt yhtään projektissani.

Viimeisenä iltana tein aika myöhään vielä näitä, mutta valmiiksi tuli! Oppilaat pitivät näistä todella paljon ja ihmettelivät miten näin vaikeita juttuja voi osata tehdä :D. Ehkä hekin joskus vielä osaavat. Onneksi minun ei ihan yksin näitä tarvinnut tehdä vaan minulla oli ahkera apulainen. 



Aluksi minua hieman jännitti tuo englanninkielinen ohje, mutta ohje oli todella yksinkertainen ja netistä öytää hyvin virkkaussanastoa englanniksi ja muillakin kielillä. Vielä lomalla pitäisi nyt yksi hiirulainen tehdä sukulaispojalle. Hän innostui kovasti tästä kirjanmerkistä kun näki minun tekevän näitä. Toivottavasti hauska kirjanmerkki innostaa myös lukemaa kesällä hieman enemmän.            



-Terhi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti